Pengedar Shaklee Pulau Pinang : Padang Ibu, Padang Menora, Penanti, Kulim



Sekiranya anda tercari-cari pengedar Shaklee sekitar Pulau Pinang, Penanti, Padang Ibu khususnya boleh hubungi rangkaian pengedar Souq Vitamin di Padang Ibu iaitu :

Puan Nur Adibah Anuar.
Call / SMS / Whatsapp : 013-4030052



Hubungi aje anak sedara saya ni, Puan Nur Adibah atau nama manja beliau Diba, yang merangkap agent Shaklee saya untuk bertanya tentang stok atau produk apa yang ada. Nak Cash On Delivery (COD) pun boleh. 


Bila sebut saja shaklee, memang tidak asing lagi sekarang ni. Shaklee dengan membawa misi "Sentiasa Selamat, Sentiasa Berkesan, Sentiasa Semulajadi," memang sentiasa memberikan yang terbaik untuk semua. Seisi keluarga saya memang pengguna tegar Shaklee...Alhamdulillah, shaklee setakat ni banyak membantu menaik taraf kesihatan saya sekeluarga. Sebab itu saya ingin kongsikan kebaikan Shaklee kepada semua, semoga semua mendapat manfaat yang sama.

Dapatkan set-set Shaklee hanya dari wakil Souq Vitamin yang sah untuk mendapatkan konsultasi dan penghantaran COD secara PERCUMA sekitar Padang Ibu, Penanti, Padang Temusu, Padang Menora dan juga sekitar Kulim.

Antara set-set yang ditawarkan oleh Shaklee ialah : 

Set hamil
Set bersalin
Set kulit cantik
Set kurus optimum
Set vitamin kanak-kanak
Set vitamin untuk pelajar
Set sakit sendi lutut
Dan macam-macam lagi.



Untuk mendapatkan penjimatan sehingga 25% untuk semua pembelian produk Shaklee, jom jadi Ahli Shaklee bersama-sama Souq Vitamin. InsyaaAllah, kami mempunyai pakar-pakar yang akan membantu anda dalam mendapatkan khasiat yang optimum dengan setiap pengambilan supplement Shaklee. Untuk yang berminat nak berniaga Shaklee pun akan di masukkan ke dalam group secret kami untuk di beri tunjuk ajar, guide dan sokongan yang padu bagi bersama-sama berjaya dalam Shaklee hingga ke peringkat yang tertinggi. 

Shaklee menawarkan 3C untuk setiap ahlinya iaitu Cash, Convention dan Car. Nak tahu details? Jom hubungi saya nanti saya ceritakan segala-galanya. 


Nor Hanim Abu Hassan 
✉ PM ke : www.facebook.com/messages/SouqVitamin 
SMS / Call : 0164048891 / 0166671227
☎ WhatApp : 0198558422 / +974 55273585 
Email : minahron@gmail.com 
souqvitamin.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...