Testimoni : Legakan Gatal Hidung Demam Selsema dengan Shaklee


Minggu lepas suami saya kena demam selsema. Batuk pun ada. Teruk jugak. Sebab dah tak tahan sangat, so suami pergi jumpa doktor kat klinik. Pegi pagi pukul 9.30 am..balik pukul 1.30 tghari baru smpai rumah. Orang ramai gilaaaa ... masa pergi tu muka ok lagi. Balik-balik rumah muka suami dah jadi macam lagi teruk lagi sakitnya. Dia pun kata rasa lagi demam dok kat klinik tu. 

Dok esok lusa pulak, saya pulak yang kena. Selsema, gatai hidung, demam dan batuk-batuk. Hari pertama tu saya terpaksa telan jugak panadol sebab kat rumah ada majlis makan-makan nak kena layan tetamu. Kang demam jadi teruk lagi payah pulak. Alhamdulillah, ambil dadah panadol tu boleh la tahan sikit kan. Lepas tu jadi balik laaa... badan rasa sangat lemah, rasa nak tidur saja. Apa2 kerja pun tak leh nak buat. Tapi bila dah jadi surirumah sepenuh masa  kat rumah ni, boleh ka nak cuti? Adoiii...kena la gagah kan diri buat jugak mana-mana yang boleh. 

Suami tanya nak pi klinik dak? Haii...tengok muka dia balik klinik kelmarin langsung jadi tak mau pi klinik. Kalau klinik kakcik ai, ai mau laaa... Hati teringat nak telan panadol ja lagi tapi kebetulan pulak masa tu kat FB ternampak artikel pasal bahaya panadol. Alamak... terus tak jadi nak telan panadol lagi. So, apa yang saya buat, lepas breakfast saya amik extra Vitamin C jadi 2 bijik, Vitalea 1 sebiji (macam biasa) dan Nutriferon sepeket. Lepas lunch pulak Alfalfa 2 bijik. Then lepas dinner saya amik Alfalfa lagi 3 bijik.  Sebelum tidur macam biasalah ostematrix 4 biji. 


Vitamin C SR

Badan saya masuk angin tau hari saya demam tu. Yela, makan tak bapa lalu sangat.  Lepas amik alfalfa tu waaaahhh best sangat. Terkent*ut-kent*t saya. Nak cerita pun malu tapi benda baik wajib share kan? Hahaha.... Rasa lega dan ringat sangat badan. ALhamdulillah.  


Nutriferon dalam bentuk sachet

Alfalfa complex


Alhamdulillah, lepas telan Vitamin C, Alfalfa + Nutriferon dengan izin Allah esok tu hidung saya dah tak gatal, hingus dah stop, badan rasa lebih sihat dan bertenaga. Saya suka saya suka... Dua hari je saya berperang dengan sakit-sakit ni, pastu dah sihat sepenuhnya. Selsema tak lama, memang sekejap saja.. Syukur sangat Allah sembuhkan sakit-sakit ni cepat, ye la, tak sanggup nak buat kerja-kerja rumah dengan badan yang sakit-sakit. 

Alhamdulillah, saya lega demam selsema dengan vitamin semulajadi yang bebas dari dadah dan chemical merbahaya, dengan izin Allah.. 

Anda selalu kena demam selsema?. Dah tak tahan asyik telan panadol je? Cuba lah gandingan vitamin ini. 

Ok, saya teruja nak membeli Vitamin-vitamin ni untuk saya.  Tapi bagaimana? 

Harga sebotol Sustained Released Vitamin C  hanya RM92.50 mempunyai 180 bijik tahan untuk 6 bulan! Untungkan? Alfalfa RM53.75 dan Nutriferon RM181.25

Kalau jadi ahli Shaklee lagi untung sebab anda layak untuk mendapat potonggan sehingga 20% di atas semua pembelian produk Shaklee. Ye betul, tak tipu. Tak perlu ada pembelian minima yang beribu-ribu untuk menjadi ahli Shaklee. Hanya RM75 untuk seumur hidup. Betul, ini serius. 



Untuk order, boleh hubungi saya terus dengan menghantar SMS ke 0166671227 atau anda juga boleh WhatsApp ke no berikut :
  • Nor Hanim +974 55273585 (saya sendiri) atau 
  • Puan Rohana 019 4777736 atau
Puan juga boleh isi borang pesanan di SINI. <<--- (Harga disenaraikan di sini)

Kami sangat mementingkan perkhidmatan selepas jualan. Setiap pembelian produk Shaklee dari kami, kami akan pastikan anda mendapat khasiat yang optimum dengan cara pengambilan supplement yang betul. Anda tak perlu pening-pening lagi mencari dan bertanya dengan agent Shaklee yang lain untuk mengadu masalah anda. Group kami mempunyai pakar-pakar yang sedaya upaya akan cuba menolong masalah anda. 


Jangan tunggu lagi. Hubungi saya sekarang tau!


✉ PM ke : www.facebook.com/messages/SouqVitamin 
☎ WhatApp : +974 55273585 
Email : minahron@gmail.com 
souqvitamin.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...