Wabak Penyakit Berjangkit Yang Serius Tapi Tak Perlu Jumpa Doktor

Selesai sudah semalam program Infinity Get Together Shaklee di Doha. Walaupun ramai yang tak turn out tapi alhamdulillah, yang datang semuanya memberi aura-aura positif dan pencetus semangat yang manis-manis untuk lebih serius dan fokus dengan Shaklee. Walaupun dalam keadaan tak berapa sihat tapi bila dapat kumpul ramai-ramai dengan warga Infinity yang lain rasa lebih sihat pulak!

Pic courtesy from CaptVitamin. TQ!

Oh ya, tajuk entry saya memang tak boleh blah kan? Hihihi..jangan marah naaa...maaf ye. Sebab saya sekarang terkena flu, so saya amik feel entry saya hari ni pasal penyakit. 

Saya dijangkiti wabak Shaklee ni dah hampir setahun. Tapi saya tak pernah pergi merawat di 'klinik' pun jumpa doktor sebab saya suka plak dapat 'penyakit' ni. Antara sebab kenapa saya rasa selesa dengan 'penyakit' ni ialah :

1. Dah dapat rasa bonus 4 angka hasil titik peluh sendiri walaupun bekerja hanya dari rumah. 

Dapat la beli meja untuk anak-anak guna duit sendiri walaupun second hand je. Hihihi

2. Rasa puas bila dapat tolong kawan-kawan dari segi kesihatan. 
3. Rasa seronok bila dapat tolong kawan-kawan yang sama-sama nak menjana income. 
4. Dikelilingi insan-insan yang supportive.
5. Support group yang mantap dan hebat. 
6. Dapat melancong keluar negara. FREE hanya dari Shaklee. 


7. Tahap kesihatan keluarga yang lebih baik, alhamdulillah, dengan izin Allah.

Banyak lagi lah tak terlist kat sini. Tapi memang NO REGRET. Tu tak termasuk ilmu-ilmu IT dan ilmu-ilmu tips dan trick berniaga online yang dapat FREE FREE aje. Bagi saya yang duduk di rumah aje ni kan, tak sia-sia lah. Ilmu dapat, duit pun dapat. Alhamdulillah. 

So, bagi mereka-mereka yang ingin terkena jangkitan penyakit Shaklee nih, jom hubungi saya. Belum cuba belum tahu ye. Sebab best la nih yang saya nak share. Kalau tak best, saya pun tak nak share ngan awak-awak semua. 

Hilang penat get together bila sebelum tidur ada kawan message nak jadi ahli Shaklee. Memang pilihan dan keputusan terbaik kawan! Inilah aura positif yang saya sebutkan tadi. Rezeki datang mencurah-curah bila kita memberi kebaikan kepada orang lain, alhamdulillah. 

Nak tahu lebih lanjut cepat-cepat hubungi saya :

Nor Hanim : 0166671227

atau

Rohana : 0194777736

Friend saya di FB Nor Hanim Abu Hassan 
✉ PM ke : www.facebook.com/messages/SouqVitamin 
☎ WhatApp : +974 55273585 
Email : minahron@gmail.com 
souqvitamin.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...