Pengedar Shaklee Anda Yang Friendly di Pulau Pinang : Kompleks Kailan, Kepala Batas

Sekiranya anda tercari-cari pengedar Shaklee sekitar Pulau Pinang, Kepala Batas khususnya, boleh hubungi rangkaian pengedar Souq Vitamin di Kompleks Kailan,  Kepala Batas, Pulau Pinang iaitu : 

Puan Rohana Abu Hassan. 
Call / SMS / Whatsapp : 019 4777736


Hubungi aje kakak saya ni, Puan Rohana, yang merangkap agent Shaklee saya untuk bertanya tentang stok atau produk apa yang ada. Nak Cash On Delivery (COD) pun boleh. Orangnya sangat friendly tau. Puan Rohana ni pandai menjahit dan ada butik kedai sendiri di Kompleks Kailan tu. Nama butik dia DNA Collection. Sambil-sambil nak membeli produk Shaklee tu, bolehlah tengok-tengok kain-kain baju yang cantik-cantik kat butik dia tu. Memang cantik gilerr kain kain di kedai dia. Memang tak jumpa kat kedai lain. Kalau tak percaya pi terjah tengok. 

Kakak saya memang pandai pilih kain. Pandai design baju untuk kita, pandai jahit curtain dan cadar jugak. Makna kata bab bab menjahit ni memang serah kat dia lahh.. hehehe...tudia, bukan main puji nooo....haiii...kakak sendiri kan? Takkan tak boleh kot. 

pstttt :  Kakcag, kalau kakcag baca entry hanim ni, mesti dalam hati ada taman kan? Belanja char keow tow sepinggan hanim balik nanti. 



So, pembaca sekalian, sekiranya anda berada di Kepala Batas, Pulau Pinang, dan ingin membeli produk Shaklee, hubungi lah kakak saya ni, Puan Rohana. Kalau dia tak dapat dihubungi, maklumlah busykan menjahit baju, boleh aje hubungi saya seperti contact no di bawah. Saya akan pastikan anda mendapat khidmat selepas jualan yang terbaik dari rangkaian pengedar Souq Vitamin. Sekiranya kakak saya tidak memberi servise yg memuaskan, report kat saya tau.. saya tau la apa yang saya nak buat hihihihi..

Ni contact no saya :

Email : minahron@gmail.com
SMS : 0166671227
WhatsApp : +974 55273585

Friend saya di FB Nor Hanim Abu Hassan 
✉ PM ke : www.facebook.com/messages/SouqVitamin 

1 comment:

  1. salam..saya ada menjalankan rawatan urut tradisional untuk lelaki shj,tukang urut juga lelaki..diarea bertam,kepala batas pinang.urutan untuk menyegarkan badan anda.urut seluruh badan selama 1jam rm35 berminat pm me atau layari
    http://uruttradisipenang.blogspot.com/2013/09/urut-tradisional.html

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...