Jadi Ahli Shaklee : Akhirnya, 4 angka bonus!



Saya mula-mula ambil shaklee sebab nak makan sendiri-sendiri saja. Dah nak masuk 2 tahun pun. 

Bila dah rasa best mkn shaklee, saya saja la try main2 cuba promote sikit-sikit. Dah org dok kata bole buat side income dengan shaklee kan? Memandangkan saya pun dah berhenti kerja, saya pun cubalah. Nak ada duit sendiri la kononnya. 

Bonus saya yg masa main-main tu, mula-mula 2 angka, pastu lama-lama naik 3, pastu 4 angka. Wahhh...ini tak boleh jadi. Ini bukan 'konon' lagi, ini memang boleh buat duit sendiri ni. So sekarang saya tak main-main lagi, saya lebih serius..ya ini serius! 

Saya dah merasa income 4 angka hanya bekerja dari rumah sejak setahun lebih yg lalu. Anda pun boleh dpt mcm apa yg saya dapat. 



Semalam buat COD shaklee kat kawan-kawan yang order. Seronok bila dapat tolong kwn menikmati tahap kesihatan yg lebih baik. Siap ada yg bagi testimoni positif lagi. 



Terima kasih semua yg membeli dari saya. Terima kasih juga kepada en suami yg sudi menjadi driver seharian. Walaupun lagi 3 minggu nak exam tapi sudi layan shaklee ku hihihihi... 




Berminat nak menjadi business partner saya? Jom sertai kelas coaching saya! Sungguh saya ajak ni. PM hanim seperti nombor yang tertera di bawah


Hubungi saya sekarang!

✉ SMS : 0166671227
☎ WhatApp : +974 55273585
✉ PM ke : www.facebook.com/messages/SouqVitamin 
Email : minahron@gmail.com 


No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...