Cara Terbaik Pengambilan Vitamin Supaya Vitamin Dapat Bekerja Keras Untuk Tubuh Badan Anda


Pengambilan vitamin pada waktu yang tepat dan pada jumlah yang betul amat penting untuk mengoptimumkan kerja-kerja yang sepatutnya di lakukan oleh vitamin yang kita ambil ke atas tubuh badan kita. Ianya bergantung kepada kadar serapan vitamin ke dalam tubuh badan. Ada sesetengah vitamin tidak boleh di ambil bersama,  kena perhatikan samada ambil 'with meal' or 'with out meal'. Semua ini memberi kesan kepada keberkesanan vitamin ini kepada badan kita.  Jika kita tersalah ambil, maka kadar serapan kurang dan vitamin itu menjadi kurang effective. Tubuh badan kita tidak merasa perbezaannya.

Di sini saya lampirkan nota daripada HealthSpan tentang 'A guide To Optimizing Vitamins and Supplement' untuk rujukan bersama. Cuba anda check samada betul ke pengambilan vitamin anda sekarang?

Vitamins-and-Supplements-Guide

credit to : www.hargasetvitamin.com

Diagram di atas hanyalah cadangan dan panduan sahaja. Mengikut pengalaman sendiri, ada juga sesetengah vitamin yang rasa amat berkesan jika diambil pada waktu tertentu sahaja. Tapi saya biarkan ianya rahsia dan saya simpan exclusive untuk customer-customer yang membeli Shaklee dari saya sahaja. 

Anda dah jadi ahli Shaklee belom? Kalau belom, marilah join Shaklee bersama saya untuk mendapat penjimatan sehingga 20% di atas semua pembelian produk Shaklee. Ye betul, tak tipu. Tak perlu ada pembelian minima yang beribu-ribu untuk menjadi ahli Shaklee. Hanya RM75 untuk seumur hidup. Betul, ini serius. 



Hubungi saya sekarang!

✉ SMS : 0166671227
☎ WhatApp : +974 55273585
✉ PM ke : www.facebook.com/messages/SouqVitamin 
Email : minahron@gmail.com 

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...