AWAS! 4 biji sehari sudah cukup menjadikan anda seorang 'penagih'

Kalau saya termiss ambil  'benda' ni kan, badan saya mesti rasa tak best. Rasa beza sangat kalau bangun pagi esok tu.  4 biji sebelum tidur setiap hari sudah cukup membuatkan saya menjadi seorang 'penagih'. Sebab saya mesti rasa segar bugar esok pagi bangun dari tidur. Ya, saya sudah menjadi penagih 'ostematrix'..

Haaa...anda mesti fikir yang bukan - bukan kan? 'Benda' yang saya maksudkan ialah Ostematrix Shaklee. Jangan risau, bukan dadah ye. Ostematrix ialah supplement kalsium terbaik dari Shaklee. Ramuannya semulajadi, bebas dari bahan kimia yang merbahaya. Berkesan dan selamat insyaallah..

Gambar hiasan semata-mata

Saya mempunyai anak berumur setahun 8 bulan. Masih lagi menyusu badan dan setiap malam akan bangun malam mintak disusukan. Saya selalu tidur lewat. Kalau nak ikut tu memang tak cukup tidur. Tapi, dengan mengambil 4 biji secara konsisten, alhamdulillah saya rasa best sangat. Antara kebaikan Ostematrix Shaklee ni ialah : 

1. Rasa fresh bila bangun tidur esok paginya walaupun tidur lewat dan berjaga malam untuk menyusu.

2. Mudah ke toilet waktu pagi...telan 4 biji, esok paginya confirm ke toilet dengan senang...hehehe, InsyaaAllah.

3. Hilang sakit-sakit badan, sakit tengkuk, pinggang semua alhamdulillah.

4. Mengurangkan penyakit migrain saya sejak dari dulu lagi. 

5. Gastrik saya pun dah reda. Kalau tak, stress sikit mesti gastrik datang. Lambat makan sikit, pun jadi gastrik. 

6. Senggugut pun dah jarang jadi. 


Antara keistimewaan Ostematrix

Alhamdulillah, menjadi penagih ostematrix ke arah tahap kesihatan yang lebih baik, dengan izin Allah. Anda yang selalu sakit-sakit badan, selalu senggugut, gastrik, memang patut amalkan Ostematrix. Daripada anda telan dadah, ubat tahan sakit, apa kata ambil supplement semulajadi yang jauh lebih baik? Sayangi lah badan anda!

Harga sebotol hanya RM61 untuk penggunaan selama sebulan. Kalau anda jadi ahli Shaklee, anda dapat beli dengan harga ahli yang jauh lebih murah. Di samping berpeluang bersama group support saya sekiranya anda berminat untuk berniaga

Tunggu apa lagi, hubungi saya sekarang!

✉ PM ke : www.facebook.com/messages/SouqVitamin 
☎ WhatApp : +974 55273585 
Email : minahron@gmail.com 
souqvitamin.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...