Antara dua darjat:Collagen Powder dan Vivix, Kisah Benar Puan N (Bukan nama sebenar)

Kisah Shaklee Collagen Powder, Vivix dan Puan N (bukan nama sebenar)

Semalam saya pelik kenapa tiba-tiba saya teringat dekat Puan N. Dia pernah order Vivix dari saya dalam sebulan yang lepas. Sebelum tu dia pernah beli Collagen Shaklee. Saya tanya Puan N, macamana Vivix ok ke tidak... jawapan Puan N sangat lah terkejut sebab dia belum makan lagi. Parahh betul la Puan N ni. Beli mahal-mahal di simpannya buat pekasam. Paduhal saya tiba-tiba teringat kat Puan N. Law of attraction gamaknya. 

Setelah di selidik, Puan N pun ceritalah perkara sebenar. Sebenarnya dia nak habiskan Collagen Shaklee dulu. Collagen yang dia beli dulu-dulu masih ada. Hari tu dia dah stop Collagen sebab macam nak cuba Vivix pulak. Sekali bila stop amik Collagen baru dia perasan kerak kat kulit kepala dia naik balik. Padahal, selama dia ambil Collagen kerak kulit kepala dia dah beransur hilang dia tak perasan. So sekarang ni Puan N dah sambung balik makan Collagen, kerak di kulit kepala dia makin hilang, alhamdulillah..dengan izin Alllah jugak. 



Habis collagen ni baru dia nak try vivix pulak katanya. Dia nak buat experiment yang mana lebih berkesan. Yang mana lebih berkesan, yang itu lah dia nak sambung makan lagi. Saya kata kat Puan N, ambillah dua-dua skali la baru terbaik!! 

So, bagi yang mempunyai masalah kulit-kulit berkerak (psoriasis), kulit kering, berminyak, saya amat menyarankan mencuba Shaklee Collagen Powder ni. Sekotak harga RM298. Beli 3 kotak dan anda akan dapat jadi ahli Shaklee secara PERCUMA. Bila dah jadi ahli Shaklee, anda boleh beli produk-produk Shaklee yang lain jugak pada harga yang jauh lebih murah....boleh jimat sehingga 20%. 

Gandingkan Shaklee Collagen Powder, Vivix dan Vitamin C untuk kulit yang lebih sihat, gebu, cantik dan licin. Hubungi saya sekarang untuk order atau untuk menjadi ahli Shaklee. Menjadi tugas saya untuk memberikan konsultasi percuma khas untuk anda!

✉ PM ke : www.facebook.com/messages/SouqVitamin 
☎ WhatApp : +974 55273585 
Email : minahron@gmail.com 
souqvitamin.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...