Set Kulit Cantik Shaklee : Licin, Gebu, Jeragat Hilang

Anda inginkan kulit yang cantik, lembut, gebu, flawless, kemerahan, pinky-pinky gitu? Bebas dari jeragat dan jerawat? Kulit yang cantik memang menjadi idaman semuaaaa wanita di luar sana. Banyak faktor yang menyebabkan kulit kebanyakan wanita mempunyai masalah kulit berjerawat dan berjeragat. Antaranya ialah pemakanan yang tak sihat (makanan berminyak), stress bekerja, pencemaran asap, lifestyle yang tidak sihat dan sebagainya. 

Ramai juga customer saya yang dah cuba set kulit cantik Shaklee ni dan bagi feedback yang positif. Kulit menjadi lebih cerah, warna kulit yang lebih sekata, menjadi lebih tegang, kulit menjadi lebih lembut, lembab, tidak kering lagi dan kurang berminyak. Untuk mendapatkan kesan yang optimum saya sarankan anda mengambil set kulit cantik Shaklee yang terdiri daripada :

1. Shaklee Collagen Powder
2. Vivix
3. Sustained Release Vitamin C

Collagen berfungsi bagi mengekalkan keanjalan dan ketegangan kulit. Kulit yang selalu terdedah kepada pancaran matahari ditambah dengan pencemaran sekeliling menyebabkan collagen di dalam set kulit menyusut dengan lebih cepat sebelum ia mampu di bina semula. Akibatnya, kehilangan collagen menjadi kulit kendur berkedut, kuku mudah patah dan rambut nipis tidak bermaya. 

Vivix pulak merupakan campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan lobak ungu yang kaya dengan polifenol. Mengandungi khasiat anti-oksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. 

Nak tahu lebih lanjut cerita saya tentang Vivix Shaklee, boleh klik klik kat sini ye -- > Khasiat Vivix Shaklee

Saya memang dah jatuh cinta dengan vivix. Selain mencantikkan kulit, Vivix juga memberikan saya tenaga, badan rasa ringan sangat terutama ketika saya datang bulan..dengan izin Allah. Saya pernah bercerita tentang testimoni-testimoni vivix di entry saya sebelum ini. Testimoni saya sendiri setelah ambil vivix saya kongsikan di sini -->> Vivix melegakan PMS saya

Vitamin C Sustained Release pula membantu dalam menyalurkan vitamin c berterusan. Membantu dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat. Anti-oksidan semulajadi. 




Secara keseluruhannya, set ini lengkap dengan nutrisi penting untuk menyerlahkan kejelitaan anda. Antara kebaikannya ialah :

1. Membantu menghasilkan collagen yang diperlukan bagi memelihara kesihatan kulit, tendon, ligamen dan salur darah.

2. Menggalakkan kulit menjadi lebih tegang, anjal dan lembut.

3. Menggalakkan rambut menjadi lebih kuat, lebat dan bersinar. 

4. Membantu mengekalkan kesihatan tulang rawan, tulang dan gigi. 

Jom cuba set kulit cantik shaklee ini sebagai supplement untuk kulit anda yang lebih sihat, licin, tegang, anjal, bebas dari jerawat dan jeragat. Sebagai BONUS, anda rasa badan lebih bertenaga dan rasa lebih sihat, insyaAllah. 

Hubungi saya seperti di bawah untuk info lanjut tentang produk! 

Saya sarankan anda terus jadi ahli shaklee untuk membeli dengan harga ahli yang 15-20% lebih murah dari harga biasa. Sebab saya yakin, InsyaAllah, anda pasti jatuh cinta dengan set kulit cantik shaklee ni dan akan repeat order. Selain itu, anda juga berpeluang menjana pendapatan hanya dari rumah. Boleh click di sini untuk maklumat lanjut bagaimana untuk menjadi ahli shaklee. Sangat mudah tau!--> jadi ahli shaklee

Boleh hubungi saya seperti berikut. 

Fb Nor Hanim Abu Hassan 
✉ PM ke : www.facebook.com/messages/SouqVitamin 
☎ WhatApp : +974 55273585

Email : minahron@gmail.com 
souqvitamin.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...