Vitamin semasa berjalan jauh

Travelling by road with 4 kids to 3 countries within 5 days ...fuhh..bunyi mcm iye iye je kan? Hihihi... ye.. travel dengan budak2 kecik dengan kereta selama 5 hari melalui saudi  - dubai - abudhabi - oman.. penuh cabaran! Persediaan toksah cerita la sejak berbulan-bulan sebelum lagi. Seminggu sebelum berangkat dah plan macam-macam keperluan seperti bekal makanan semasa dalam perjalanan hampir 12 jam, document-document penting, pakaian dan sebagainya. Nanti akan diceritakan pada entry seterusnya...insyaallah.

Gambar hiasan

Apa yg saya nak share di sini ialah teman vitamin saya yang saya bawa bersama-sama selama trip 5 hari saya ni. Antara vitamin kegemaran seisi keluarga saya ialah omega guard, nutriferon dan vitamin c sustain released. 3 vitamins ni je yg saya bawak. Sebenarnya en suami dah terkena selsema batuk semasa di doha lagi 2-3 hari sebelum nak berangkat. Aduhh... hati dah risau..kesian la en suami nak drive jauh-jauh tu....cabaran nak melepasi border lagi...nak kena jaga budak lagi masa saya shopping (hahahah)... nasib baik ada shaklee...alhamdulillahh... Apa yang saya buat ialah saya pastikan en suami tak tinggal shaklee setiap hari ambil nutriferon, vitamin c dan omega guard. Alhamdulillah.. dengan izin Allah.. sampai sahaja di dubai selsema batuk dia banyak sangat kurang. Saya rasa lega sangat-sangat. Tak perlu panadol pun. Saya pulak yang kena telan panadol sebab asyik sakit kepala kat dubai tu. Banyak sangat barang nak kena beli sebab sales  (poyo je...padahal beli carpet je pun).

Photo: Nutriferon, vit c sr dan omegaguard.

Alhamdulillah...benda 3 ni saya bwk masa saya jln2 dubai-abudhabi-oman ari tu. Sebelum pegi dari doha lagi en suami sudah ada tanda selsema batuk2. Saya dah mula risau sbb takut rancangan shopping saya di dubai terjejas...hihihihi..... Saya bg en suami mkn hari2 3 product ni.. alhamdulillah, selsema batuk kurang dgn cepat...biiznillah.. saya pn dpt soping dengan selesa. :p

nak cuba? Boleh pm hanim. 

WA +974 55273585
Nutriferon, Omega Guard dan Vitamin C sustained release 500mg

Anak-anak pun saya pastikan ambil vitamin-vitamin ni. Walaupun kadang-kadang skip, alhamdulillah semua sihat..cuma kak long terkena batuk dan athma selepas hari kedua di dubai (lepas main snowpark di skidubai)... terpaksa beli ventolin di farmasi untuk kurangkan batuk dan athma dia..alhamdulillah...lepas tu redha batuk dan athma dia. Omega Guard saya teruskan juga buat kak long. 

Buat yang ingin mencuba vitamin-vitamin ni, boleh lah hubungi saya seperti di bawah ye. Harga pasti menarik buat anda!


Fb Nor Hanim Abu Hassan 
✉ PM ke : www.facebook.com/messages/SouqVitamin 
☎ WhatApp : +974 55273585
Email : minahron@gmail.com 
souqvitamin.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...