Vivix Shaklee : Selamat Tinggal Miss P.

Saya sangat teruja mendengar testimoni rakan-rakan saya yang telah mengamalkan vivix shaklee. Mula-mula rasa tak nak cuba dulu sebab masih menyusukan anak saya yg kecil berumur 15 bulan tu. Tetapi, bila dapat tahu ada di antara kawan2 saya yg masih breastfeeding dan pada masa yg sama mengamalkan vivix shaklee dan alhamdulillah.. tiada masalah..maka saya pun mencuba atas risiko sendiri. Alhamdulillahh... minggu ni minggu ketiga saya ambil vivix shaklee, saya menyusukan anak saya mcm biasa, anak saya pun tiada masalah apa2 setakat ni alhamdulillahh...

Tapi..tapi...haaa ada tapi bagi saspen sikit...  saya perasan sesuatu yg berbeza iaitu miss P saya dah tiada. Eh...apa miss P tu. Miss P tu ialah PMS yg sangat tak seronok tu..hehehe suspen tak? hahahah..

Sebelum ni kalau setiap kali period mesti sakit perut, sakit pinggang, badan rasa sgt tak best. Lepas amalkan vivix ni alhamdulillah sgt2 ...sbb sakit2 semua tu takde dan badan rasa ringan je. Alhamdulillah... dgn izin Allah jgk. Tak tahu la kan kalau sbb lain ke tp lepas saya amalkan vivix ni lah pms saya dah takde. Alhamdulillah semua kuasa Allah.. vivix shaklee hanyalah asbab nya sahaja... 




Apa2 pun, ini baru minggu ke 3 saya amalkan vivix. Masih baru untuk merasakan perbezaannya. Asalnya mengamalkan vivix adalah untuk tenaga dan kesihatan kulit. Insyaallah testimoni seterusnya akan diwar warkan dari semasa ke semasa ...hehehe... tunggu lah di entry saya seterusnya ye :)


No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...