Testimoni Collagen Powder Shaklee : Kulit dah tak kering lagiiii

Hari ni dapat feedback dari Puan ina (bukan nama sebenarnya) yang kulitnya dah tak kering lagi selepas ambil 13 sachet collagen. Tak sampai sekotak pun lagi collagen tu. Saya sangat hepi utk Puan ina. Untuk pengetahuan semua, Puan ina membuat pilihan bijak dengan membeli 3 kotak sekaligus semasa promo collagen bulan lepas dan dpt membership FREE worth RM75 tu.

Keberkesanan dan perbezaan selepas mengambil collagen berbeza dari setiap org. Puan ina sgt beruntung sebab tak sampai sekotak I.e. baru 13 sachet, kulit Puan ina dah tak kering lagi. Alhamdulillah. .. memang sesuai lah tu collagen dengan kulit Puan ina. Bila di tanya apa rahsia Puan ina, katanya dia memang jarang minum kopi dan teh. Nahhh.... pengamal2 collagen shaklee sekalian, jauhkan lah diri anda dari kopi dan teh untuk mendapat kesan yg optimum.  Gantilah dgn horlick ke, esp ke, susu ke....mmg kalau dah ketagih susah nak ckp apa lah...maybe cuba kurgkan sikit sikit setiap hari..lama2...Insyaallah..boleh tinggalkan terus. Hai...nak cantik kena lah berkorban sikit kan...hihihi.. 

Apa kelebihan collagen shaklee ni? Shaklee collagen powder adalah supplemen collagen yang unggul, mengandungi 4,000 mg Kolagen RSS (Sisik Ikan Merah) proprietari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik ikan merah. Kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1,000 Dalton (berat molekular kolagen disukat dalam dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.




Nak tahu cerita lebih lanjut lagi, boleh tgk entry saya yg lepas di sini ye -->> khasiat collagen shaklee

Bagi yg berminat dengan collagen powder contact anim laju2 ye... 

PM hanim or wassap di +974 55273585
Fb : Nor Hanim Abu Hassan
fanpage : Souq Vitamin
email : minahron@gmail.com

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...