Rahsia Kulit Cantik Puan N Terbongkar

Hari sabtu yg lepas saya menghantar GLA complex kepada Puan N (bukan nama sebenar) yang merupakan salah seorg pelanggan tetap saya  dan pengguna tegar Shaklee. Rasanya last sekali saya berjumpa Puan N ni 2-3 bulan yg lepas. Sebelum raya haji. Itupun jumpa di waktu malam tak perati sgt muka Puan N. Tapi hari sabtu lepas, saya perasan yg kulit muka Puan N sangat berbeza skali. Dulu masa mula2 saya kenal Puan N mukanya agak pucat dan kering. Tapi sekarang kulit Puan N dah cerah, berseri2 glowing2 gitu. Nampak yang Puan N ni berkulit cerah sebenarnya. 

Puan N telah mengamalkan set kulit shaklee lebih kurang setahun lebih secara istiqomah. Sebelum ni Puan N dah try macam2 produk tapi nampaknya set kulit shaklee sudah serasi dengan Puan N, alhamdulillah...dengan izin Allah. Kata Puan N, lepas amalkan shaklee ni kulit memang rasa lain sikit. Rasa tegang dan agak halus dan tak kering sgt macam dulu. Yg paling best bila Puan N kata berat badan dia dah naik sikit... sbb Puan N ni kuruuussss sgt masa mula2 saya kenal Puan N ni. Dulu susah sgt nak naik berat badan katanya tp sekarang dah mendapat berat badan yg ideal gitu. Puan N pun dulu kurang darah sekarang dah ok...alhamdulillah... mmg dah jatuh cinta betul2 ngan shaklee ni. 

Saya sungguh teruja dengan cerita Puan N ni. Niat asal hanya untuk mengurangkan masalah kulit tapi dapat bonus 2-3 kebaikan dari pengambilan shaklee. 

Apa yg Puan N amalkan ni? Ok Puan N  mengamalkan vitamin2 berikut:

1. Vit C (klik utk maklumat lanjut)
2. Vit E (klik utk maklumat lanjut)
3. B complex
4. ESP (klik utk maklumat lanjut)
5. GLA complex
6. Collagen (klik utk maklumat lanjut)
7. Ostematrix

Anda juga boleh tgk di entry saya yang lalu tentang khasiat set kulit cantik shaklee ni di sini  >> Set Kulit Cantik Shaklee

Kalau anda berminat boleh hubungi hanim di : 

PM hanim or wassap di +974 55273585
Fb : Nor Hanim Abu Hassan
fanpage : Souq Vitamin
email : minahron@gmail.com


No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...