Kulit Muka Menjadi Lebih Lembut Macam Kulit Bayi

Semalam anak perempuan saya... kak ngah tersentuh kulit muka saya. Tetiba dia terkejut...katanya.."umi... lembutnya kulit umi".. huh? Saya hairan. Saya sendiri pun tak perasan plak. Lepas kak ngah tegur baru la saya ada perasan perasan sikit la kulit jadi lembut sikit... hahaha... sebenarnya saya baru mencuba collagen powder shaklee. Tak smpai sekotak pun lagi. Tu pun tak berapa disiplin sgt. skip2 jgk amik hehehe... saya biasa amik collagen shaklee before tido.. shake kan dengan ESP+susu+milo. Rasa boleh tahan.. sedap la bila dah campurkan semua sekali.

Kebetulan pulak promo bulan ni collagen powder buy 6 free 1. Apa lagi, wajib beli lah.. kepada kawan2 yang nak cuba collagen powder ni, haaaa.. masa ni lah yg sesuai.  Boleh dpt free membership lagi. Isshh ishh...rugi nya la sapa yang tak mau cuba tu. Insyaallah...kawan2 pasti tak menyesal punya lah... Ohh...bila dah jadi member shaklee, nak menjana pendapatan sekali pn boleh... kita ada support group yg hebat utk train kawan2 supaya sama2 mendapat side income 2,3,4 dan angka seterusnya... semua di tangan anda selagi anda berjiwa kental dan rajin berusaha... insyaallah.





Sapa2 yg mencuba, boleh PM hanim di Facebook : Nor Hanim Abu Hassan atau di fan page Souq Vitamin.

PM hanim or wassap di +974 55273585
Fb : Nor Hanim Abu Hassan
fanpage : Souq Vitamin
email : minahron@gmail.com

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...