Rasa menyesal lepas bagi mak makan omegaguard....

2 bulan yang lepas saya cuba bagi mak makan omegaguard. Biasanya mak tak berapa nak pi atau serasi dengan supplement2 ni. Sat ja mak amik pastu mak tak sambung amik dah sebab tak berkesan katanya. Nak tahu cerita mcmana kali nih mak dah suka dan happy? Haaa... balik cuti raya hari tu mak selalu sgt komplen lenguh2..sakit lutut... so, mak ajak la pi klinik.. pastu jumpa doc ni dia suggest mak amik omega3. So saya tanya boleh ka saya bagi mak omegaguard yg shaklee? dia kata..haa.. boleh. Bagus shaklee ni sebenarnya.. saya tak tanya la plak doc amik jgk ka shaklee satlg saya dok pi promote plak. naya doc tu hahaha...


So lepas tu saya terus pi beli omegaguard kat mak dan mak pun makan la sehari 3 bijik. ALhamdulillah baru2 ni dok sembang ngan mak kot skype mak dok kata lutut dah ok, dah boleh lipat. dah boleh solat berdiri. Mak rasa syokk laa..siap pi promote abih kat besan dan adik beradik... huhuhu...caya lah mak.

Sebab tu lah saya rasa menyesal sgt2 sebab tak bagi mak makan omegaguard dari dulu. Kalau dari dulu bagi mak cuba mungkin mak dah boleh solat berdiri lama dah...dengan izin Allah jugak kan...insyaAllah.




Nak mantap lagi, boleh gandingkan omegaguard dengan ostematrix untuk legakan sakit2 badan dan sakit belakang... insyaallah.

Hehehe..maaflah sebab tajuk yg kontrovesi.. Jom sapa2 nak try omegaguard boleh PM hanim.

PM hanim or wassap di +974 55273585
Fb : Nor Hanim Abu Hassan
fanpage : Souq Vitamin
email : minahron@gmail.com

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...